√ بـــوے گنــב خیـانـتْ

√  بـــوے گنــב خیـانـتْ تمـــام شـہـــر را گـرفتـﮧ!

مــرב هـاے ” چشــم چـراטּ ” ،

زنـہــاے ” خـائـטּ ” ،

پـωــر هـاے ” شـهـوت راטּ ” ،

בختـــر هـاے ” پـول پـرωـتْ ” …

پـسْ چـﮧ شـُـב آבمـیـّ!ـتْ !؟

چیــבטּ یـڪ ωــیــبــ و ایـטּ همـﮧ تقــــاص…!

asheghane 10



نظرات شما عزیزان:

ali.kalak
ساعت15:45---21 تير 1393
سلام عزیز خدایی خیلی ردیفه وبلاگت دمت گرم

من مدیر

namak-music.mihanblog.com هستم تازه ساختمش یه ی ماهی میشه درسش کردم بازدیدمم خوبه روزی 100تا میره اگ دوس داری بیا تبادل بنر کنیم عزیزم من منتظره نظرت هستم


http://namak-music.mihanblog.com

یعنی داش اگ با هم همکار شیم هردومون میتونیم بازدیدی ببریم بالا برا تو ک ماشالله خیلی بالاس دمت گرم


! Soheil !
ساعت4:34---21 تير 1393
لایکــــ
پاسخ:نوکرتم


آوای خوش
ساعت15:13---17 تير 1393
اسم جدید وبت مووووووووووووووبارککککککک

پاسخ:lمرسی فدات خو چرا نیشت بازهههههههههههههههه


آوای خوش
ساعت19:47---16 تير 1393
همینــــکه آرزوهایــــم را خــــاک کــــردم

به آرامش رسیـــدم

چــــه ســــاده بود خوشبختــــی…


محمد و مونا
ساعت14:52---16 تير 1393
تنهایی شاید همان چوب خدا بود

که هیچ وقت صدایی نداشت


maryam
ساعت14:02---14 تير 1393
slm webet aliye be manam sar bezan nazar yadet nare

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متن های عاشقانه , متن های عشقولانه , متن های زیبا , متن های قشنگ ,

تاريخ : جمعه 13 تير 1393 ا 14:24 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه